2 Şubat 2011 Çarşamba

ciddi ciddi özleniceksin

Defneyi 2 ay önce yok böyle dans programının başlamasıyla tanıdım.İlk basta işlerimin yoğunluğu yüzünden cekimler sırasında defneyle hiç ilgilenemedim.Çünkü ben erkeklerle ilgileniyordum.programın 3. haftasından sonra kızlarlada ilgilenmeye başladım.Ve bence  ''muhteşem'' insanı tanımaya başladım....hergün telefonda konustum,her cekim günü erken gittiğim için onun odasında yattım,yemek yedim,onu dınledım,güldüm onunla hep güldüm hiç gülmediğim kadar sinirli halinde bile güldüm,dert dinledim,dert dinledi,akıl verdi,akıl verdim,hanzadeyle bizi hiç sıkılmadan hiç usanmadan dinledi,gece dışarı çıktım,hiç beklemediğimiz anda pat diye ben geldiiiiiiiim diye ofisimize geldi,,yarışmacılarla aran nasıl diye soranlara herkezi çok seviyorum hepsiyle iyiyim ama Defne biz yani bizim gibi derdim....ben şimdi 2 ayımı gecirdiğim bu insanın ölümüne nasıl üzülmem....dün konustuğum insan bugun yok bundan nasıl etkilenmiiim?  Ağlamamaya çalışıyorum gizem ailesi neyapsın sus sen ağlama diyorum ama yapamıyorum..bikere sevdimmi bir ınsanı zor kopuyorum zor kabullenıyorum yok artık defne.. senı rahat bırakmıcazzz defneeee elendın ama kurtulamassın bizden  diye telefon actıgım defne yokk...Bugun keşke alışmasaydım ona dedim keşke sadece işimi yapsaydım dedım her duyan gibi üzülseydim ama sonra geçseydı..hal ve  hareketleri gözümün önune gelmeseydı :(.......Acun Medya çalışanları çok üzüldü....ALLAH RAHMET EYLESİN DEFNE....
DEFNE HEP ANILICAKSIN SÖZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder